Sunday, August 03, 2008

HaRi KeLuArGa 2008...

Salam sahabat blog...


Minggu ni, abi umar dan ummi berkesempatan mengikuti program hari keluarga di anjuran sekolah abi. Di mana??? Oh... hanya ke Port Dickson je dan kami lepak di Bayu Beach Resort... Dua minggu lepas kami ke Melaka hari keluarga sekolah ummi. Lepak kat Seri Malaysia Ayer Keroh. Minggu ni plak hari keluarga sekolah abi, kira sakan jugalah berjalan dalam bulan ni. Rabak abi hehe. Erm lebih kurang 20 keluarga dari sekolah abi yang mengikuti program hari keluarga ni. Seronok sangatlah Umar bila dapat berendam di kolam hotel tersebut hehe. Sampai tak nak naik ke bilik. Adoisssss. Penat camni. Dok menunggu dia je. Hehe.


Banyak juga acara yang diadakan, namun satu yang kureng, hehe semua acara hanya diadakan dalam dewan je kerana cuaca tak mengizinkan untuk diadakan di luar. Takpelah semuanya adalah kerja Yang Maha Esa. Kita merancang dan dia yang menentukan. Banyak program berubah terpaksa beralih ke plan B. Huhu. Berikut beberapa keping gambar yang sempat ummi snap guna hp dia hehe. Maaflah kalau tak clear.

Acara rebut kerusi kanak-kanak.
Sian umar peserta pertama terkeluar. Hehe.


Acara rebut kerusi dewasa...

Gaya peserta akhir acara rebut kerusi. Abilah tu. hehe.

Acara tiup belon kanak-kanak 12 tahun ke bawah...

Tiup umar tiup!!! sian umar tak pecah-pecah.

Malam tu juga abi termasuk mereka yang bertuah bila no plat kereta abi mendapat cabutan. Dapatlah hamper... Puaslah Umar makan nanti.

Umar wakil abi ambik cabutan bertuah...

Sebelum balik sempat lagi umar berendam di pantai. Dalam hujan plak tu. Erm... terpaksalah abi hanya duk tengok je. Abi ni tak tahan hujan huhu, maaf ye umar. Tak dapat nak temankan...

Wah seronoknya dia berendam...

Cari apa tu sayang...

Dahlah sayang... lain kali plak yer!!!

Abi setia menanti di sini...

Sebelum bertolak balik ke Pahang sempat pusing ke Nilai 3. Ummi capai empat lima kuntum bunga dan frame gambo... Abi!!! Ermmmm hanya capai kain pasang untuk abi, ummi dan umar beraya nanti. Sedondong merah hati. Lawa ke??? Entah. Tengok jelah nanti bila raya tiba. Ok???

No comments: