Saturday, November 10, 2007

Berakhirnya Pra Sekolah...

Salam sahabat blog...

Rasminya berakhir sesi persekolahan Pra Sekolah...

Lamanya abi tinggalkan blog kesayangan abi ni. Hanya kerana kesibukan dengan yahoogroups dan juga blog ustazmuda sehinggakan sesawang buat anakanda tercinta ini terbiar begitu sahaja. Rasanya hampir setahun diselaputi sesawang dan lumut-lumut yang berkeliaran di sana sini. Dikelapangan masa ini abi cuba untuk menulis sekurangnya sebagai memori untuk anakanda tercinta Umar Faruqi bila dewasa nanti... kenangan terindah untuknya.

Kasih seorang guru... Terima kasih


Oklah hari ini, adalah hari terakhir umar berada di sesi persekolahan Pra Sekolah dan pilihan abi untuknya adalah PASTI. Pusat Asuhan Tunas Tunas Islam. Semoga ia bertunas dan seterusnya berakar dengan akar Islam yang kukuh dalam dirinya. Itulah doa abi untuk anakanda tercinta.


Pada guru-guru yang terlibat secara langsung dalam mengasuh dan mendidik anak abi, sekalung tahniah dan terima kasih pada anda. Sesungguhnya jasa dan pengorbanan kalian mengenalkan huruf dan angka juga doa-doa sebagai bekalan hanya Allah jua yang mampu membalasnya. Terima kasih tidak terhingga. Moga Allah memberkati jasa kalian. Amin.


Secara ringkasnya Umar telah belajar di dua buah PASTI... satunya Pasti Al Huda dan yang keduanya. Pasti Al - Mustaqim. Pasti Al-Huda terletak di Padang Luas Bera dan Pasti Al-Mustaqim pula terletak di Felda Purun... Perpindahan terpaksa dilakukan, erm ini kerana abi telah diarahkan berpindah huhu. Pasai apa abi diarahkan berpindah yer. Entah!!! Prestasi amat membanggakan kot hehe. Tapi takpe di sana tetap ada Pasti hehe. Pasti tetap di hati. Wa........


Majlis Penganugerahan Sijil... Tamatlah Pra Sekolah.


Insya Allah january 2008... Umar akan melangkah setapak lagi ke sesi baru Persekolahan Rendah, meneruskan sesi persekolahan di SK Felda Purun. Menjadi anak Felda. Di mana-manapun bukanlah satu masalah untuk umar mencari ilmukan??? Moga di sana nanti umar terus terdidik dengan akhlak yang mulia. Amin.

No comments: